fredag 19 december 2008

ja, det var det tydligen

Plötsligt var min utbildning bara klar. Det känns lite tomt nu. Utan att gå dit varje dag och träffa alla underbara människor där. Samtidigt har jag haft några fantastiska år där och lärt mig mer än jag kunnat ana. Avslutningen var fin men sorglig och nu är det väl meningen att man ska gå vidare och göra saker som är ännu mer storslagna än vad man gjorde där. Men just nu känner jag som om jag står inför ett vägskäl som jag inte ens kan se. Jag vet inte hur många vägar som finns eller vart någon av dem leder. Innan jag tänker oroa mig för allt det där så tänker jag fira jul och ta det lugnt i alla fall. Har ju haft så fullt upp nu mot slutet att jag knappt köpt en enda julklapp heller. Vilket betyder att jag måste ut i Stockholms värsta julrusch och försöka överleva med alla värdesaker i behåll :P

Inga kommentarer: