onsdag 22 oktober 2008

imorgon...

Ok, såhär är det. Jag har haft kontakt med tjejen jag träffade i fredags, låt oss kalla henne Blyger, och nu ska vi förmodligen ses imorrn. Så självklart är jag nervös som fan och vet inte riktigt hur jag ska bete mig eller nånting. Men jag är glad ändå. Hon verkar vara en jättetrevlig tjej och är hur söt som helst, både utseendemässigt och till sättet. Och jag känner verkligen att jag vill träffa henne igen, i nyktert tillstånd och nånstans där man faktiskt har möjligheten att prata och lära känna varann lite mer. Det sköna är att det är det hon säger att hon vill också. Vi båda är lite blyga av oss och vad som kommer hända när vi ses har jag ingen aning om. Men jag ser fram emot det. För även om det inte skulle bli något mellan oss, så kanske jag kan få en vän som är lite mer hemma i gayvärlden. I vilket fall som helst vill jag bara träffa henne. Så jag hoppas det blir av imorrn, och det verkar så.
Uppdatering kommer antingen imorrn eller nästa gång jag får låna min mammas dator :p Ny dator ska beställas väldigt snart och då kommer jag kunna skriva mer ofta igen.

Inga kommentarer: