onsdag 1 oktober 2008

"du måste rycka upp dig!"

Fan vad mycket det är på en gång just nu. Jag har ingen ork kvar alls. Har knappt ens ork att skriva ett inlägg. Men jag kan sammanfatta den senaste en och en halv veckan med några korta fraser.
Jag har fått min rygg skönt mörbultad för sista gången på ett bra tag.
Jag har börjat gå en krokikurs.
Jag är trött hela tiden och somnar på bussar, tbanan, i soffan, i väntrum, i bilen (jag kör inte) och överallt annars så fort jag sitter still.
Jag har lyckats sträcka båda mina knän.
Jag har fullt upp med texter att läsa och plugga in.
Jag tröstäter hela tiden och proppar i mig godis osv.
Jag har varit på teater.
Jag är allmänt irriterad på folk omkring mig och deras nonchalanta jävla stil.
Jag har äntligen beställt ny legitimation.
Jag har gjort ett depression-test med mindre bra resultat.
Och jag har brustit ihop och gråtit i skolan.

Men nu ska jag gå och sätta mig framför tvn ett tag och koppla av. Översättning: jag kommer förmodligen äta nåt mer och sen somna i soffan och på så sätt missa halva miami ink.

(Fråga: varifrån kommer min rubrik?)

Inga kommentarer: